Ook dit jaar doen we met toneelvereniging “Zoeklicht” mee aan de “RABO CLUBSUPPORT” actie van de Rabobank. Hiervoor moeten we weer proberen zo veel mogelijk stemmen te krijgen op onze club. Hoe meer stemmen hoe meer sponsorgeld er aan naar onze vereniging gaat. Wij kunnen met dit sponsorgeld weer materialen, voor het kunnen uitvoeren van de toneelstukken, aanschaffen. Helaas hebben we de afgelopen 2 jaar geen stuk op de planken kunnen brengen door de wel bekende pandemie. Dit betekent dat de vereniging geen inkomsten heeft gehad en wel een deel van de uitgaven. We kunnen jullie steun dan ook goed gebruiken. Met deze steun brengen we op 4, 5 en 6 november een nieuw toneelstuk op de planken. De aankondiging hiervoor volgt op korte termijn.

Hoe werkt het:

Om te kunnen stemmen moet je lid zijn van Rabobank de Langstraat. Als je een rekening hebt lopen bij de Rabobank, betekent dit nog niet dat je lid bent van de Rabobank. Als je lid bent ontvang je het ledenblad van de Rabobank. Lid worden kan via de website van de Rabobank en is geheel gratis. Alle leden van Rabobank de Langstraat (als je woont in Drunen, Waalwijk, Loon op Zand, Kaatsheuvel, Waspik en Sprang-Capelle) kunnen inloggen op de site van de Rabobank of via de app. Onder het icoontje service vind je icoon clubsupport. Klik hierop en je kan stemmen. Zoek op Zoeklicht en je komt bij ons terecht. Ga naar het overzicht van de deelnemende verenigingen en selecteer de verenigingen waar je op wilt stemmen. Je kunt dan 3 stemmen op 3 verschillende verenigingen uitbrengen. Stemmen kan in de periode van 5 september tot en met 26 september.

DUS STEM OP KPJ DRUNEN-ELSHOUT/TONEELVERENIGING “ZOEKLICHT” TUSSEN 5 EN 26 SEPTEMBER.